Serwis Techniczny Bayer specjalizuje się w obsłudze technicznej automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu marki Medrad/Bayer. Nasi inżynierowie posiadają wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji , a także w prowadzeniu szkoleń z obsługi wstrzykiwaczy.
Firma BAYER posiada wyłączność na prowadzenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wstrzykiwaczy marki Medrad/Bayer jak również jest wyłącznym dystrybutorem części zamiennych i zużywalnych do tych urządzeń w Polsce.
Oferujemy:
- programy serwisowe
- coroczne przeglądy konserwacyjne
- naprawy wstrzykiwaczy kontrastu
- szkolenia z zakresu obsługi wstrzykiwaczy kontrastu
- instalacje/deinstalacje wstrzykiwaczy kontrastów w pracowniach
Struktura działu technicznego
MICHAŁ TKACZ - Head of Sales Medical Devices
PAWEŁ STĘPIEŃ – Technical Service Engineer
KAROL SZCZĘŚNIAK - Technical Service Engineer
HENRYK ZACHWIEJA - Technical Service Engineer
MICHAŁ SUMKA - Technical Service Support Specialist
Programy Serwisowe
Firma Bayer oferuje kompleksowe pogwarancyjne pakiety serwisowe, które pozwalają łatwo zaplanować wydatki związane z opieką serwisową automatycznych wstrzykiwaczy marki Medrad/Bayer.
W skład naszej oferty programów serwisowych wchodzą dwa pakiety: Direct Case Basic oraz Select Care Basic.
Program Direct Care Basic jest najbardziej kompleksowym pakietem, który zawiera wszelkie usługi związane z serwisowaniem sprzętu:
- jeden przegląd konserwacyjny w ciągu roku
- wszelkie naprawy wraz z wymianą części zamiennych
- aktualizacje oprogramowania
- koszty pracy, akomodacji i dojazdu inżynierów serwisu.
Jest to oferta dedykowana klientom, którzy chcą mieć stałe koszty związane z serwisowaniem wstrzykiwaczy, jak również zapewnić ciągłość ich działania.
Program Select Care Basic jest programem o ograniczonym zakresie, który obejmuje:
- wykonanie corocznego przeglądu konserwacyjnego
- wymiana części zużywalnych (dotyczy wybranych wstrzykiwaczy)
- aktualizację oprogramowania.
Rozwiązanie to jest dedykowane placówkom, które posiadają większą ilość wstrzykiwaczy i chcą w łatwy sposób zaplanować wydatki związane z przeprowadzeniem corocznych przeglądów konserwacyjnych.
Usługa | Direct Care Basic | Select Care Basic |
---|---|---|
Przegląd roczny | ● | ● |
Koszty dojazdu i koszty pracy | ● | ● |
Aktualizacje oprogramowania | ● | ● |
Pomiary bezpieczeństwa z godnie z normą IEC-62353 | ● | ● |
Pakiet materiałów eksploatacyjnych i części wymaganych zgodnie z protokołem konserwacji do rocznej konserwacji | ● | ● |
Wszelkie dodatkowe aplikacje w przypadku ulepszeń oraz instrukcje | ● | |
Wszelkie konieczne części (z wyłączeniem okablowania, akumulatorów oraz mankietów podgrzewających płyny) | ● | |
Konserwacje naprawcze (awarie) | ● |
W przypadku gdyby byli Państwo zainteresowani umową serwisową, prosimy o kontakt z p. Michałem Tkaczem pod numerem telefonu +48 506 015 706, email: michal.tkacz@bayer.com.
Kontakt
Wszelkie zapytania związane z działalnością Serwisu Technicznego jak również zgłoszenia usług serwisowych prosimy kierować na adres mailowy serwis-radiologia.pl@bayer.com lub pod numer fax. 22 572 38 75.
Przed przesłaniem zgłoszenia uprzejmie prosimy o wypełnienie serwisowego formularza zgłoszeniowego, który jest podstawą do przygotowania oferty cenowej i w dalszej kolejności do realizacji usługi serwisowej LINK DO FORMULARZA.
Kontakt telefoniczny z obsługą klienta działu technicznego:
Michał Sumka
tel. 734 181 909 lub 22 572 39 54