Serwis techniczny automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu Bayer

Serwis Techniczny Bayer specjalizuje się w obsłudze technicznej automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu marki Medrad/Bayer. Nasi inżynierowie posiadają wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu i konserwacji , a także w prowadzeniu szkoleń z obsługi wstrzykiwaczy.

Firma BAYER posiada wyłączność na prowadzenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wstrzykiwaczy marki Medrad/Bayer jak również jest wyłącznym dystrybutorem części zamiennych i zużywalnych do tych urządzeń w Polsce.

Oferujemy:

  • programy serwisowe
  • coroczne przeglądy konserwacyjne
  • naprawy wstrzykiwaczy kontrastu
  • szkolenia z zakresu obsługi wstrzykiwaczy kontrastu
  • instalacje/deinstalacje wstrzykiwaczy kontrastów w pracowniach

Struktura działu technicznego

MICHAŁ TKACZ - Head of Sales Medical Devices

PAWEŁ STĘPIEŃ – Technical Service Engineer

KAROL SZCZĘŚNIAK - Technical Service Engineer

HENRYK ZACHWIEJA - Technical Service Engineer

MICHAŁ SUMKA - Technical Service Support Specialist

 

Programy Serwisowe

Firma Bayer oferuje kompleksowe pogwarancyjne pakiety serwisowe, które pozwalają łatwo zaplanować wydatki związane z opieką serwisową automatycznych wstrzykiwaczy marki Medrad/Bayer. 

W skład naszej oferty programów serwisowych wchodzą dwa pakiety: Direct Case Basic oraz Select Care Basic.

Program Direct Care Basic jest najbardziej kompleksowym pakietem, który zawiera wszelkie usługi  związane z serwisowaniem sprzętu:

  • jeden przegląd konserwacyjny w ciągu roku
  • wszelkie naprawy wraz z wymianą części zamiennych
  • aktualizacje oprogramowania
  • koszty pracy, akomodacji i dojazdu inżynierów serwisu.

Jest to oferta dedykowana klientom, którzy chcą mieć stałe koszty związane z serwisowaniem wstrzykiwaczy, jak również zapewnić ciągłość  ich działania.

Program Select Care Basic jest programem o ograniczonym zakresie, który obejmuje:

  • wykonanie corocznego przeglądu konserwacyjnego
  • wymiana części zużywalnych (dotyczy wybranych wstrzykiwaczy)
  • aktualizację oprogramowania.

Rozwiązanie to jest dedykowane placówkom, które posiadają większą ilość wstrzykiwaczy i chcą w łatwy sposób zaplanować wydatki związane z przeprowadzeniem corocznych przeglądów konserwacyjnych.

UsługaDirect Care BasicSelect Care Basic
Przegląd roczny
Koszty dojazdu i koszty pracy
Aktualizacje oprogramowania
Pomiary bezpieczeństwa z godnie z normą IEC-62353
Pakiet materiałów eksploatacyjnych i części wymaganych zgodnie z protokołem konserwacji do rocznej konserwacji
Wszelkie dodatkowe aplikacje w przypadku ulepszeń oraz instrukcje 
Wszelkie konieczne części (z wyłączeniem okablowania, akumulatorów oraz mankietów podgrzewających płyny) 
Konserwacje naprawcze (awarie) 

 

W przypadku gdyby byli Państwo zainteresowani umową serwisową, prosimy o kontakt z p. Michałem Tkaczem pod numerem telefonu +48 506 015 706, email: michal.tkacz@bayer.com.

Kontakt

Wszelkie zapytania związane z działalnością Serwisu Technicznego jak również zgłoszenia usług serwisowych prosimy kierować na adres mailowy serwis-radiologia.pl@bayer.com lub pod numer fax. 22 572 38 75.

Przed przesłaniem zgłoszenia uprzejmie prosimy o wypełnienie serwisowego formularza zgłoszeniowego, który jest podstawą do przygotowania oferty cenowej i w dalszej kolejności do realizacji usługi serwisowej LINK DO FORMULARZA.

Kontakt telefoniczny z obsługą klienta działu technicznego:

Michał Sumka

tel. 734 181 909 lub 22 572 39 54